Wysyłka i reklamacje

Dla zamawiających po 24.12.2014 Dla zamawiających do 24.12.2014

Poniższe Warunki Dostawy oraz Warunki Reklamacji obowiązują klientów, którzy dokonali zakupu od 25.12.2014

WARUNKI DOSTAWY
1. Wysyłka jest realizowana w sposób wybrany przez Użytkownika w momencie składania zamówienia, na adres dostawy wskazany przez Użytkownika. Dostawa zakupionych produktów, na zasadach określonych w regulaminie, następuje tylko na terenie Polski.
2. W przypadku, kiedy miejsce doręczenia zamówionych produktów jest inne niż terytorium RP warunki płatności, kosztów związanych z doręczeniem przesyłki oraz sposób dostawy ustala się indywidualnie z Użytkownikiem drogą korespondencji elektronicznej.
3. Sklep realizuje zamówienie (przekazuje do wysłania):
a) w przypadku przesyłki pobraniowej, czyli płatności przy odbiorze – zakupiony towar zostanie wysłany do 2 dni roboczych od dnia powiadomienia Użytkownika o przyjęciu zamówienia do realizacji,
b) przesyłki płatnej przed wysłaniem, czyli w przypadku wyboru opcji płatności: „przelew tradycyjny”, „szybki przelew lub płatność kartą płatniczą”- zakupiony towar zostanie wysłany w terminie do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania na koncie Sklepu wpłaty we właściwej wysokości.
c) Czas dostarczenia przesyłki ( od momentu wysłania paczki ze sklepu) zależy od przewoźnika i wynosi: do 3 dni roboczych przy wyborze przesyłki kurierskiej, oraz do 5 dni roboczych przy wyborze wysyłki pocztowej.
4. Do ww. terminów realizacji zamówienia nie wlicza się dnia, w którym Sklep poinformował Użytkownika o przyjęciu zamówienia do realizacji.
5. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej lub za pośrednictwem firmy kurierskiej.
6. Dostawa następuje w terminie nie dłuższym niż 30 dni, o dokładnym terminie dostawy Użytkownik będzie poinformowany drogą mailową.
7. Koszty dostawy zostaną umieszczone na fakturze VAT jako oddzielna pozycja. O kosztach dostawy Użytkownik jest informowany przed akceptacją zamówienia.
8. Aktualna tabela zawierająca informacje o kosztach dostawy, w zależności od wyboru jej opcji, znajduje się w zakładce „Koszty dostawy”. Tabela stanowi Załącznik do Regulaminu.
9. Użytkownik powinien zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty dla przesyłek danego rodzaju. W razie zastrzeżeń Użytkownik może żądać od dostawcy sporządzenia protokołu uszkodzeń przesyłki.

REKLAMACJE
1.1 Właściciel Sklepu, jako sprzedawca, odpowiada wobec Użytkownika, będącego konsumentem, według przepisów art. 22 1 ustawy Kodeks Cywilny za wadę fizyczną lub prawną sprzedanego towaru.
1.2 Przez wadę fizyczną należy rozumieć niezgodność towaru z umową, w szczególności jeżeli towar:
a)nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,
b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił konsumenta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór,
c) nie nadaje się do celu, o którym konsument poinformował przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia,
d) został konsumentowi wydany w stanie niezupełnym.
1.3 Sklep jest odpowiedzialny względem Użytkownika, jeżeli produkt sprzedany stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu, w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa.
2. Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od jego wydania.
3. W celu złożenia reklamacji dotyczącej niezgodności towaru z umową lub reklamacji na zasadach określonych w udzielonej gwarancji, Użytkownik powinien przesłać produkty na adres korespondencyjny Sklepu: Verco S.A, ul Poleczki 21C, 02-822 Warszawa
4. Do odsyłanego produktu należy dołączyć fakturę zakupową lub w inny sposób wykazać fakt dokonania zakupów w Sklepie. Sklep prosi o wypełnienie na odwrocie faktury informacji dotyczących reklamacji. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
5. Reklamacje rozpoznawane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanymi produktami. Użytkownik może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sklep albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Użytkownik może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Użytkownika jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Użytkownika inny sposób zaspokojenia.
6. Koszty przesyłki zareklamowanego produktu, Sklep zwraca niezwłocznie, w przypadku uznania reklamacji za zasadną. “Przesyłka/zwrot zareklamowanego towaru do Sklepu odbywa się metodą (firma kurierska i forma przesyłki) wskazaną przez Sklep – informację tę sklep przekazuje Użytkownikowi drogą telefoniczną lub mailową”
7. Sklep nie stosuje kodeksu dobrych praktyk w rozumieniu ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
8. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany Klientowi wraz z opinią o braku podstaw do uznania reklamacji.
============================================================================

Poniższe Warunki Dostawy oraz Warunki Reklamacji obowiązują klientów, którzy dokonali zakupu do 24.12.2014r.

WARUNKI DOSTAWY

1. Wysyłka jest realizowana w sposób wybrany przez Użytkownika w momencie składania zamówienia, na adres dostawy wskazany przez Użytkownika. Dostawa zakupionych produktów, na zasadach określonych w regulaminie, następuje tylko na terenie Polski.

2. W przypadku, kiedy miejsce doręczenia zamówionych produktów jest inne niż terytorium RP warunki płatności, kosztów związanych z doręczeniem przesyłki oraz sposób dostawy ustala się indywidualnie z Użytkownikiem drogą korespondencji elektronicznej.

3. Sklep realizuje zamówienie (przekazuje do wysłania):

- w przypadku przesyłki pobraniowej czyli płatności przy odbiorze – zakupiony towar zostanie wysłany po sprawdzeniu zamówienia przez pracownika obsługi Sklepu do 2 dni roboczych od dnia powiadomienia Użytkownika o przyjęciu zamówienia do realizacji,

- przesyłki płatnej przed wysłaniem, czyli w przypadku wyboru opcji płatności: „płatność przelewem tradycyjnym”, „płatność szybkim przelewem”, „płatność kartą”- zakupiony towar zostanie wysłany w terminie do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania na koncie Sklepu wpłaty we właściwej wysokości.

4. Do ww. terminów realizacji zamówienia nie wlicza się dnia, w którym Sklep poinformował Użytkownika o przyjęciu zamówienia do realizacji.

5. Wysyłka odbywa się na dwa sposoby: za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.

6. Dostawa następuje w terminie nie dłuższym niż 30 dni, o dokładnym terminie dostawy Użytkownik będzie poinformowany drogą mailową.

7. Koszty dostawy zostaną umieszczone na fakturze VAT jako oddzielna pozycja. O kosztach dostawy Użytkownik jest informowany przed akceptacją zamówienia.

8. Aktualna tabela zawierająca informacje o kosztach dostawy, w zależności od wyboru jej opcji, znajduje się w zakładce Koszty dostawy

9. Użytkownik powinien zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty dla przesyłek danego rodzaju. W razie zastrzeżeń Użytkownik może żądać od dostawcy sporządzenia protokołu uszkodzeń przesyłki.

REKLAMACJE

1. Właściciel Sklepu, jako sprzedawca, odpowiada wobec Użytkownika, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność zakupionego towaru z umową sprzedaży, w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem dwóch lat od wydania towaru, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r.

2. W celu złożenia reklamacji dotyczącej niezgodności towaru z umową lub reklamacji na zasadach określonych w udzielonej gwarancji, Użytkownik powinien przesłać produkty na adres korespondencyjny Sklepu: Verco Sp. z o.o., ul Poleczki 21C, 02-822 Warszawa.

3. Do odsyłanego produktu należy dołączyć fakturę zakupową lub w inny sposób wykazać fakt dokonania zakupów w Sklepie. Sklep prosi o wypełnienie na odwrocie faktury informacji dotyczących reklamacji. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

4. Reklamacje rozpoznawane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanymi produktami. Użytkownik może żądać nieodpłatnej naprawy albo wymiany towaru na nowy, a w przypadku gdy naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, Użytkownik może domagać się obniżenia ceny albo może odstąpić od Umowy. Jeżeli żądana przez Użytkownika naprawa albo wymiana okaże się niemożliwa, albo miałaby narazić Użytkownika na znaczne niedogodności, Sklep na żądanie Użytkownika obniży cenę lub w przypadku odstąpienia od umowy zwróci pełną należność za reklamowy produkt w terminie 14 dni.

5. Koszty przesyłki zareklamowanego produktu, Sklep zwraca niezwłocznie, w przypadku uznania reklamacji za zasadną.

6. Użytkownik ma prawo zgłoszenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu produktów w Sklepie, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o wadzie w terminie 2 miesięcy od chwili stwierdzenia niezgodności z umową.

7. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany Klientowi wraz z opinią o braku podstaw do uznania reklamacji.

zgadzam się z polityką cookiesOK

Nasz sklep wykorzystuje pliki cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach reklamowych i statystycznych.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystając z naszego sklepu bez zmiany ustawień w przeglądarce internetowej dotyczącej cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Więcej informacji